Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 17285
پنج‌شنبه 9 اکتبر 2014 | 13:27 ب.ظ
تاکید مجدد بر یک موضوع:
اعتراض مجدد فرماندار صومعه‌سرا نسبت به گرانی مرغ در این شهرستان
مشخص نیست آقای فرماندار به عنوان عالیترین مقام اجرایی شهرستان چند بار باید بر این موضوع حائز اهمیت از نظر مردم تاکید کنند تا سایر مسئولین مربوطه از خواب بیدار شده و تکانی به خود در این زمینه بدهند!

خبرگزاری صومعه‌سرا: فرماندار صومعه‌سرا برای چندمین بار طی یک سال گذشته گفت: شایسته نیست که مردم این شهرستان مرغ را گران تر از دیگر شهرها خریداری کنند و باید راهکاری مناسب در این زمینه توسط اصناف اندیشیده شود .

‘غلامحسین رجبی’ عصر چهارشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف با اشاره به تحریم ها علیه ایران اسلامی افزود : در این مرحله حساس که دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی را به جمهوری اسلامی تحمیل کرده اند، اصناف باید در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی پیشتاز باشند.

وی سد معبر را یکی از مشکلات شهری در صومعه سرا دانست و گفت : حل این مشکل با مشارکت اصناف و نیروی انتظامی میسر و سبب نهادینه شدن فرهنگ رعایت حقوق شهروندی می شود.

رجبی با اشاره به اینکه این شهرستان قطب تولید مرغ در گیلان است، افزود : شایسته نیست که مردم این شهرستان مرغ را گران تر از دیگر شهرها خریداری کنند و باید راهکاری مناسب در این زمینه توسط اصناف اندیشیده شود .

وی افزود : بازار نقش کلیدی و اساسی در همراهی با دولت دارد و هر جا همت کرده و ورود کند؛ سبب رضایتمندی در جامعه می شود .

در ادامه این مراسم فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا نیز گفت : امروزه پلیس باید پناه دلهای ترسان و جان هایی که احساس می کنند از سوی یک انسان یا جمع تهدید می شوند، باشد .

سرهنگ اردشیر آقاجانی امنیت در جامعه را یک فرایند دو سویه دانست و افزود : تولید امنیت در جامعه برعهده تمامی نهاد ها و سازمان ها و آحاد مردم است.

وی به نقش اصناف در حمایت از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: همیشه حضور اصناف در خط مقدم اقتصادی و اجتماعی ملموس بوده است .

فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا افزود : جامعه صنفی با ایفای نقش مثبت می تواند در فراهم کردن ثبات و امنیت روانی در مسائل اقتصادی اثر بخش باشد.

وی با تاکید براین که امنیت یافتنی نیست بلکه ساختنی است، گفت : تک تک افراد و نهاد ها در ایجاد امنیت نقش دارند و همفکری با جامعه برای تامین نظم یکی از اهداف ناجاست .




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

نظرات بینندگان خبرگزاری : ۸

  1. همشهری

    واقعاً این قیمتها برای صومعه سرا جای تاسف داره…

  2. شهروند

    حتما اول با خودشان مشورت می کند بعدا می گوید

  3. ناشناس

    اتحادیه، خود مرغدارها و بخصوص کشتارگاهها تو این قضیه دخیلند الان اتحادیه قدرت کنترل هیچی رو نداره معلوم هم نیست دارن چکار میکنند

  4. ناشناس

    خدا پدر فرماندار رابیامرزد هر چند وقت یک بار مطرح می کند لااقل مردم به امید ارزانتر شدن مرغ نمی خرند ارزان نشد نشد اشکالی نداره.

  5. عباسی

    روز ۲۸مهر قیمت مرغ رشت ۵۸۰۰ صومعه سرا ۶۷۵۰ تومان

  6. ارمین نهاوندی

    مرغ ۱۰۰ تومان گرون شده بود همه صداشون در اومده بود برا یه خوانواده با سران مصرف ۱۱ کیلو در ماه میشد ۱۱۰۰ تومان اونم مربوط به کشتارگاه و فروشنده بود
    حالا که مرغدارها در حال ضرر های میلیونی هستن اقای … حرفی نمیزنه
    تنها صنعت این شهر داره نابود میشه تا ۲ماه دیگه خیلی از مرغداریها بسته میشن
    اقای … حالا کجا تشریف دارن؟

  7. حسن

    بهتر که شما مرغدارانی که خون ملت رامیمکید ورشکسته شوید چون تا به پول میرسید دیگر کارگر ومردم عادی آدم نیستند

  8. ناشناس

    جالب بود!

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی