Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 18184
پنج‌شنبه 27 نوامبر 2014 | 10:55 ق.ظ
مشاور امور مجلس معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری
آمریکا و انگلیس می‌خواهند ذهن مردم جهان را نسبت به اسلام مخدوش کنند
مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

خبرگزاری صومعه سرا: سید کاظم دلخوش  در مراسم یازدهمین یادواره شهدای روستای دهنده این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه اعتلای حق از دست داده و وظیفه ما این است که در حمایت از مردم بسیجی، خانواده‌های شهدا و شهدا راه درست را برداریم.

وی افزود: راهی که این جوانان برومند طی کردند برای اعتلای اسلام و حق بوده و اثبات کردند پیام نهضت عاشورا را شنیدند.

مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در مقابل راه حق، راه باطل وجود داشته است، تصریح کرد: این راه از قابیل آغاز شده و به مستکبران جهان آمریکا، صهیونیسم و انگلیس ختم شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم کردیم و این نشان‌دهنده عزم راسخ مردم در پیمودن راه حق است.

دلخوش با بیان اینکه امروزه آمریکا و انگلیس می‌خواهند ذهن مردم جهان را نسبت به اسلام مخدوش کنند، یادآور شد: به همین دلیل داعش و گروه‌های تکفیری را به وجود آورده‌اند.

وی وحشی‌گری‌های این گروه را در قتل‌عام و سر بریدن افراد بی‌گناه به دلیل عدم قبول تفکر آنها را، راه باطل دانست و گفت: امروز تبلیغات سیاسی که غرب و آمریکا در این زمینه می‌دهند روی مردم جهان تاثیر گذاشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در بین حق و باطل گروه دیگر یعنی منافقان هستند، افزود: کشورهای عربی از یک طرف به مخالفت با این گروه می‌پردازند و از طرف دیگر با ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش غرب و آمریکا همراه هستند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن هرگز قابل اعتماد نبوده است، تصریح کرد: چه در زمان صلح و یا جنگ نمی‌توان به هیچ دشمنی اعتماد کرد.

دلخوش با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش و مردم عراق در عقب راندن گروه‌های تکفیری و داعش، افزود: امروز یکی از سرداران بزرگ ایران که نامی شناخته شده در جهان است با ۷۰۰ نفر نیرو توانست بر امکانات عظیم نظامی آنها فائق آید.

وی گفت: این کاری بود که ارتش، سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس انجام داده و جان خود را برای حفظ نظام، ملت و ناموس ایران دادند.

مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با اشاره به جایگاه عظیم شهدای گرانقدر، خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما مردم و مسئولان بتوانیم به وظیفه خود در قبال این شهدا عمل کنیم .




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی