Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21528
یکشنبه 24 جولای 2016 | 11:31 ق.ظ
رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا خبر داد؛
ادوات شکار غیرمجاز در صومعه سرا کشف و ضبط شد
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست صومعه سرا از کشف و جمع آوری ۲۷ فقره ابزار آلات صید و شکار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

حمزه عشوری با اشاره به جلوگیری از هر گونه صید و شکار غیرمجاز در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در همه مناطق گشت زنی و بازرسی و نظارت انجام می دهد.

وی با اشاره به جمع آوری تعدادی از ابزار آلات صید و شکار غیر مجاز در صومعه سرا، افزود: طی یک عملیات ۲۴ ساعته مأموران یگان حفاظت محیط زیست صومعه سرا موفق به شناسایی و جمع آوری ۲۷ مورد از ابزارآلات غیرمجاز برای صید و شکار آبزیان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا گفت: از این تعداد ۱۵ مورد از رشته تور سالیک، ۱۰ رشته تور نامرئی و دو دستگاه شاقول دام است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست صومعه سرا به صورت شبانه روزی به گشت و پایش مناطق استحفاظی این شهرستان پرداخته و با هرگونه صید و شکار غیرمجاز  براساس قانون برخورد می کنند.

عشوری تصریح کرد: این دام ها در رودخانه های روستاهای کلسر، میانده و رودخانه سیادوریشان یا همان پل سه خواهران کشف و ضبط شده اند.

به گفته این مسئول  براساس مصوبه شورای عالی حفاظت از محیط زیست در زمینه جلوگیری از شکار غیرمجاز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع و درصورت شناسایی  و دستگیری متخلفان میزان جریمه آنها براساس تعداد و نوع آبزیان صید شده تعیین می شود.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی