Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22872
جمعه 25 آگوست 2017 | 18:32 ب.ظ
افتتاح ۲۰۹ پروژه عام المنفعه همزمان با هفته دولت در صومعه سرا
به گزارش خبرنگار واران خبر، عل فتح اللهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه سرا با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: همزمان با هفته دوبت ۲۰۹ پروژه عام المنفعه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون وتومان به بهره برداری می رسد. وی افزود: ۴ پروژه افتتاح فاز […]

به گزارش خبرنگار واران خبر، عل فتح اللهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه سرا با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: همزمان با هفته دوبت ۲۰۹ پروژه عام المنفعه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون وتومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ۴ پروژه افتتاح فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی، پژوهشسرای دانش آموزی،خانه روستایی داخل شهر صومعه سرا و افتتاح ۸ پروژه همزمان راه و شهرسازی جزء چهار پروژه اولویت دار این شهرستان است که با حضور استاندار گیلان افتتاح خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه پروژه های هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته ۴۰درصد رشد داشته است، گفت: صومعه سرا در راستای اجرای پروژه های  بزرگ تا کنون عملکرد خوبی داشته است و چندین پروژه از جمله کنارگذر تولمشهر و سد لاستیکی این منطقه در حال اجرا است.

فتح اللهی با بیان اینکه برای اجرای پروژه ها باید از نگاه تک بعدی خارج شویم، تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته برای اجرای پروژه ها نگاه چند بعدی دارند که به عنوان مثال برای ساخت یک پل علاوه بر استفاده مردم از آن، آنرا به گونه ای می سازند که هم سبب درآمد اقتصادی و هم گردشگر پذیر باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث پروژه های برق نماینده شهرستان توانسته ۱۹ میلیارد تومان وارد شهرستان کند، خاطرنشان کرد: این درحالیست که در کمیته برنامه ریبزی ما فقط ۲۰۰میلیون تومان به اداره برق تخصیص داده ایم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید شرایطی در شهرستان برای ماندگاری مسافران ایجاد شود، اظهار داشت: انرژی زیادی برای تقویت پتانسیل شهرستان گذاشته ایم.

فتح اللهی با اشاره به اینکه گاز گیشه دارای حدود۱۰۰۰هکتار اراضی رها شده است، افزود: باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که بتوانیم راهکارهای فنی را پیدا و از ورود آب به این منطقه جلوگیری کنیم.

وی گفت:از اراضی مذکور می توان در خصوص پرورش، مسابقات و پرش با اسب  از فدراسیون سوارکاری و چوگان استفاده و سرمایه گذاری کرد.

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی