Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22850
دوشنبه 14 آگوست 2017 | 17:51 ب.ظ
انجمن خیرین مدرسه ساز در صومعه سرا تشکیل می‌شود
به گزارش خبرنگار واران خبر، مهرداد فیض بخش امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران در اسلن جلسات آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: اصحاب رسانه در جامعه امروز نقش مهمی را ایفا می کنند. وی، جامعه خبرنگاران را جامعه ای فرهیخته دانست و افزود: تزریق روحیه به جامعه و […]

به گزارش خبرنگار واران خبر، مهرداد فیض بخش امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران در اسلن جلسات آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: اصحاب رسانه در جامعه امروز نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی، جامعه خبرنگاران را جامعه ای فرهیخته دانست و افزود: تزریق روحیه به جامعه و مردم یکی از وظابف خبرنگاران است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه همانطور که همه مردم نیاز به تشویق دارند، مدیران هم باید تشویق شوند، گفت: ارائه گزارش عملکرد مدیران و ثبت و ضبط خبرنگاران و انتشار آن در سطح جامعه نوعی تشویق برای مدیران است.

فیض بخش با اشاره ب اینکه در یازده ماهه اخیر فعالیت های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: دنبال کردن ۴ محور اصلی آموزش خانواده، تزریق شور و نشاط به دانش آموزان، توانمندسازی معلمان و تشکیل ستاد کنکور از جمله فعالیت های ما بوده است.

وی با بیان اینکه برای دانش اموزان نخبه پژوهشکده دانش آموزی در هفته دولت افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: رشته های کامپیوتر، زیست شناسی، رباتیک در این پژوهشکده وجود دارد که در صددیم با مساعدت و پیگیری نماینده شهرستان رشته نانو هم به این پژوهشکده اضافه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به اخذ مجوز کتابخانه در مدرسه شهید رجایی صومعه سرا، افزود: در این کتابخانه کتاب های اموزشی و کنکور گذاشته می شود تا دانش آموزان از اول مهر از آن بهره ببرند.

فیض بخش با اشاره به هنرستان کشاورزی این شهرستان، تاکید کرد: این هنرستان همچون گوهری در شهرستان می درخشد که در ان پرورش ماهی، کارهای کشاورزی و … در ۴۰ هکتار انمجام می شود و از محیط آن می توان برای مسافرپذیری هم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه انجمن خیرین مدرسه ساز به زودی در این نهاد تشکیل می شود، گفت: خیرین می توانند برای ثبت نامه به روابط عمومی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی