Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19961
پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 | 13:56 ب.ظ
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:
انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در صومعه سرا
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف ۳ کیلوگرم تریاک در صومعه سرا خبر داد.

آژانس خبری صومعه سرا: سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان، ماموران پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی، از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط این باند به استان گیلان مطلع شده و پس از عملیات سریع ، تمامی اعضای این باند را دستگیر کردند.

او افزود: در این عملیات یکی از توزیع کنندگان با جاسازی سه کیلوگرم تریاک در پشت داشبورد یک دستگاه خودروی سمند آن را به گیلان وارد و در شهرستان صومعه سرا در هنگام تحویل مواد مخدر به دو نفر دیگر دستگیر شد.
سرهنگ صمدی خاطر نشان کرد طی این عملیات سه نفر دستگیر ، دو دستگاه خودرو توقیف و مقدار ۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم گیلان درحوزه مواد مخدر است.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی