Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22827
پنج‌شنبه 3 آگوست 2017 | 16:59 ب.ظ
برگزاری جشن میلا دامام رضا(ع) در ۸۰مسجد صومعه سرا
حجت‌الاسلام منوچهر احمدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد شهری و روستایی و هیئات مذهبی شهرستان برگزار می شود.   وی با بیان انیکه ۸۰ مبلغ برای جشن‌های دهه کرامت به مساجد این شهرستان اعزام شده اند،افزود: اعزام مداح، مولودی خوانی، برگزاری […]

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد شهری و روستایی و هیئات مذهبی شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان انیکه ۸۰ مبلغ برای جشن‌های دهه کرامت به مساجد این شهرستان اعزام شده اند،افزود: اعزام مداح، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، آذین بندی میادین اصلی شهر و .. از جمله برنامه های دهه کرامت است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا هدف از اعزام مبلغان را ترویج فرهنگ و سیره ائمه معصومین(علیه‌السلام) در بین مردم و به خصوص نسل جوان دانست و گفت: جشن های محوری میلاد امام هشتم در صومعه‌سرا، تولم شهر، طاهرگوراب و ضیابر برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی پور تصریح کرد: بهره گیری از سیره عملی و علمی امام رضا (علیه السلام) سعادت انسان را در دنیا و آخرت به همراه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکم ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) است و این دهه به عنوان دهه کرامت نامیده می شود.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی