Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 12989
شنبه 22 فوریه 2014 | 20:15 ب.ظ
برگزاری مسابقات موی‌تای و استاژ فنی کیک بوکسینگ در صومعه سرا
خبرگزاری صومعه سرا (SCNA): کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا بمناسبت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری مسابقات موی تای نمود.  به گزارش کانون رسانه های شهرستان صومعه‌سرا، مسابقات یک‌روزه موی‌تای‌ با حضور ۴۵ ورزشکار از این شهرستان و نیز دیگر شهرستان‌های همجوار در سالن شهید نظرعلی کسما برگزار شد. مربی و داور […]

m70009

خبرگزاری صومعه سرا (SCNA): کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا بمناسبت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری مسابقات موی تای نمود.
 به گزارش کانون رسانه های شهرستان صومعه‌سرا، مسابقات یک‌روزه موی‌تای‌ با حضور ۴۵ ورزشکار از این شهرستان و نیز دیگر شهرستان‌های همجوار در سالن شهید نظرعلی کسما برگزار شد.
مربی و داور ممتاز فدراسیون موی‌تای کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شده است.
عیسی ایزدی، افزود: موی‌‌تای‌کاران در قالب دو تیم‌ از صومعه‌سرا، یک تیم از تولم‌شهر و چندین تک مبارز از نقاط مختلف گیلان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با قدردانی از رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا تصریح کرد: صومعه‌سرا ظرفیت‌های خوبی در رشته رزمی موی‌تای دارد.
این مربی خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران این سبک در شهرستان مورد حمایت مسئولان قرار گیرند می‌توانند به‌زودی جایگاه خوبی را در کشور کسب کنند.
به گزارش خبرنگار ما، در جریان مراسم مذکور از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل کانون رسانه‌های صومعه‌سرا توسط کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان این شهرستان تجلیل شد.
گفتنی است، به دلیل بارش برف سنگین در صومعه‌سرا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به تعویق افتاده بود که اکنون در حال برگزاری است.
112 2 312 49567 8292 102111213
همچنین استاژ فنی سبک کیک بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان در سالن جهان پهلوان تختی صومعه‌سرا با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
 عباس حسن‌نژاد در حاشیه برگزاری استاژ فنی سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان در سالن جهان پهلوان تختی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار ما هدف از برگزاری این استاژ یک‌روزه را ارتقای سطح کمی و کیفی ورزشکاران سبک مذکور عنوان کرد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران صومعه‌سرا گفت: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در این استاژ توانسته‌اند آزمون ارتقای کمربند را با موفقیت پشت سر بگذارند و احکام خود را دریافت کنند.

مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان افزود: با انجام رایزنی‌‌های فراوان با ریاست سبک کیک‌بوکسینگ کشور مجوز مستقل سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان اخذ شد.

وی درباره استقبال نکردن خانواده‌های نونهالان صومعه‌سرا از رشته‌های رزمی رینگی تصریح کرد: گرایش نونهالان گیلان برخلاف دیگر استان‌های کشور به رشته‌های رزمی به‌ویژه رشته‌های رینگی کمتر است و این امر موجب شده تا بیشتر برنامه‌های این سبک برای نوجوانان و جوانان اختصاص یابد.

حسن‌نژاد ادامه داد: از این پس دیگر شهرستان‌های گیلان بابت گرفتن مجوز مسابقات باید به صومعه‌سرا مراجعه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده خود به عنوان مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان خاطرنشان کرد: گام‌های بعدی رفتن به شهرستان‌های استان بابت امتیاز دادن نمایندگی به علاقه‌مندان این سبک و رشته رزمی است.

این مسئول، تعداد شرکت‌کنندگان در نخستین استاژ سبک‌ کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان را ۶۸ نفر عنوان کرد و یادآور شد: این افراد در یک روز زیر نظر مدرس فدراسیون از لحاظ کمی و کیفی آموزش می‌بینند.

گفتنی است مراسم استاژ فنی سبک کیک بوکسینگ سوپر کنتاکت در صومعه‌سرا به همت اداره ورزش و جوانان و کانون بسیح ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.

14 153 16217181920 21422




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی