Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21134
پنج‌شنبه 26 می 2016 | 09:40 ق.ظ
برگزاری مسابقه معارف(مفاهیم) در صومعه‌سرا
عزیز خادم شریف در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر با بیان اینکه مسابقه معارف(مفاهیم) در  راستای سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود، افزود: مسابقه مذکور روز جمعه (۷خرداد) در بقعه آقامهدی آقای این شهرستان برگزار می شود. وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات شامل ۴۰ […]

عزیز خادم شریف در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر با بیان اینکه مسابقه معارف(مفاهیم) در  راستای سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود، افزود: مسابقه مذکور روز جمعه (۷خرداد) در بقعه آقامهدی آقای این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات شامل ۴۰ سوال چهارگزینه‌ای از کتاب تفسیر سوره یونس از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم و جمعی از نویسندگان است، افزود:مرحله استانی این مسابقات در مرداد سال جاری و مرحله کشوری در دو بخش بانوان و آقایان در ماه‌های مهر و آبان‌ سال جاری برگزار می‌شود.

 رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با بیان اینکه قرآن بهترین و کامل ترین تعالیم را برای رسیدن به کمال انسانی در بر دارد، گفت:بهترین راه مبارزه با جنگ نرم، ترویج آموزه های قرآنی است.

خادم شریف، قرآن کریم را بهترین منبع استخراج دستور زندگی دانست و تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی و به ‎کارگیری آموزه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

IMG_20160525_203900

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی