Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 4258
سه‌شنبه 2 اکتبر 2012 | 20:34 ب.ظ
بهتر بود قوا حرمت یگدیگر را نگه می داشتند
  خبرگزاری صومعه سرا (SCNA): عضو هیات بررسی مصوبات دولت با قانون اساسی مجلس با اشاره به بازداشت مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری گفت: با توجه به شرایطی که رییس جمهوری به عنوان نماینده ایران در شصت‌و هفتمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل حضور یافته بود، بهتر بود قوا حرمت یکدیگر را نگه می داشتند. سید کاظم […]

 

خبرگزاری صومعه سرا (SCNA): عضو هیات بررسی مصوبات دولت با قانون اساسی مجلس با اشاره به بازداشت مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری گفت: با توجه به شرایطی که رییس جمهوری به عنوان نماینده ایران در شصت‌و هفتمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل حضور یافته بود، بهتر بود قوا حرمت یکدیگر را نگه می داشتند.

سید کاظم دلخوش به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: در شرایطی که امروز غرب به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است ،باید نسبت به موضوعات داخلی کشور با ظرافت خاصی نگاه کرد و نباید موضوعات را سیاسی کرد که این به نفع کشور نیست.

وی با بیان اینکه اصل تفکیک قوا موضوعی است که روسای هر سه قوه به آن توجه دارند ،تصریح کرد: با توجه به نبود رییس جمهوری در کشور و همچنین موقعیت ایران در مجامع بین المللی باید دیدکه قبل از هر اقدامی، بازداشت آقای جوانفکر ،مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری چه بازتابی در رسانه های بیگانه می گذارد.

دلخوش با اشاره به حفظ حرمت ها و ازجمله گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نباید در این ایام پرافتخار فردی که از خانواده شهدا و سابقه حضور در جنگ را داشته بازداشت می شد.

نماینده پیشین مردم صعومعه سرا در خانه ملت با اشاره به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری به مسوولان در حفظ امنیت نظام کشور اظهار داشت: کسی منکر اجرای قانون در کشور نمی شود اما قوه قضاییه می توانست تا زمان برگشت احمدی نژاد به تهران صبر کند، چرا که این گونه اقدامات شتاب زده باعث تبلیغات منفی رسانه های غرب علیه جایگاه مهم ایران می شود.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی