Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 20802
پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 | 01:40 ق.ظ
بیانیه محکومیت اهانت به قرآن و تخریب مسجد در فرانسه
بیانیه محکومیت اهانت به قرآن کریم و تخریب مسجد در فرانسه
متاسفانه امروز در فرانسه که ادعای مهد آزادی بودن دارد ، همه راهبرد ها علیه کیان اسلام و ممتعهدات آن به کار برده تا اسلام ستیزی و اسلام هراسی را به اوج خود برساند.

آژانس خبری صومعه سرا: این اصل مسلم است که توهین به همه ادیان توحیدی محکوم و مطرود بوده و نتیجه ای جز افزایش تنش و افراطی گری در لایه های مختلف و اشکال گوناگون ندارد. اسلام دین مهربانی ، تعقل و تفکر است که در قرآن کتاب آسمانی ، پیروانش را به جدال احسن با پیروان دیگر ایده ها دعوت می کند. و بدیهی است که در قرآن که آنچه امروز در جهان ، از بخش های اشغال شده عراق و سوریه تا سوزاندن قرآن کریم و تخریب مساجد در فرانسه و ریختن خون انسان های بیگناه اتفاق می افتد ، نه تنها هیچ ارتباطی با دین مبین اسلام ندارد ، بلکه از سوی مسلمانان اعم از شیعه و سنی محکوم بوده و در این میان تنها دست پروردگان تشیع انگلیسی و اهل سنت آمریکایی هستند که بر طبل تداوم این اتفاقات می کوبند.

در زمانه تروریسم صهیونیستی و داعشی در میدان نبرد زمینی و فعالیت های غیر انسانی و اخلاقی و هتاکی رسانه ای غرب دو روی یک سکه ای ، همان سناریوی نخ نما شده اسلام ستیزی و اسلام هراسی استکبار جهانی و طراحی دشمنان برای خاموش کردن نور اسلام و قرآن که قطعاً از یک آبشخور سیراب می شوند و البته خداون متعال نور خود را تمام و جهانگیر می کند ، اگر چه خوشایند کافران نباشد.

 و بقول رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند : که در آینده نه چندان دور این گروه ها (القاعده و داعش) بلای جان همان کشور های حامی آنها خواهد شد.

“و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین”

متاسفانه امروز در فرانسه که ادعای مهد آزادی بودن دارد ، همه راهبرد ها علیه کیان اسلام و ممتعهدات آن به کار برده تا اسلام ستیزی و اسلام هراسی را به اوج خود برساند.

هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم و اماکن اسلامی مسلمانان باید بدانند که مسلمین بصیر و بیدار دل در سراسر جهان در مقابل این اقدامات شرم آور و وقیحانه ، آرام نخواهن نشست و در وقت مقتضی پاسخ دندان شکن خواهند داد.

لذا ما بسیجیان شهرستان صومعه سرا ضمن محکوم کردن این اقدام تحریک آمیز و بی شرمانه در توهین به قرآن کریم و تخریب اماکن مذهبی مسلمانان در کشور فرانسه ، مسئولیت این گونه حوادث را بر عهده دولت فرانسه و همه دولت هایی میدانیم که روزی به نام آزادی بیان ، زمینه توهینبه مقدسات و ادیان اللهی را فراهم می آورد و روزی دیگر بهانه دفاع از حقوق بشر گروه های تند رو تکفیری و جنایتکاری های تند القاعده و داعش را در دامن خود پرورش می دهند.

و اعلام می کنیم تا پای جان از حریم قرآن کریم و اسلام ناب محمدی و مظلومان و مسلمانان جهان تحت رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای دفاع خواهیم کرد.

مجمع عالی بسیج شهرستان

۹ دی ۱۳۹۴




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی