Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22589
پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 | 09:18 ق.ظ
بیش از ۷ میلیارد ریال زکات در صومعه سرا جمع آوری شده است
حجت‌الاسلام علی افسرده در گفت وگو با خبرنگار واران خبر، هدف اصلی از پرداخت زکات مال در اسلام را کمک به فقرا و نیازمندان جامعه دانست و اظهار داشت: پرداخت زکات آثار و برکات بسیار خوبی در زندگی محرومین خواهد داشت. وی با بهره گیری از آیات قرآن کریم مبنی بر سفارش خدای متعال بر […]

حجت‌الاسلام علی افسرده در گفت وگو با خبرنگار واران خبر، هدف اصلی از پرداخت زکات مال در اسلام را کمک به فقرا و نیازمندان جامعه دانست و اظهار داشت: پرداخت زکات آثار و برکات بسیار خوبی در زندگی محرومین خواهد داشت.

وی با بهره گیری از آیات قرآن کریم مبنی بر سفارش خدای متعال بر انجام فریضه واجب زکات گفت: هدف اصلی خدای متعال از امر بر زکات کاهش فقر در جامعه می باشد.

.

مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا افزود: پرداخت زکات در اسلام از جایگاه ویژه ای برخودار است وسبب افزایش برکت در مال مسلمانان می‌شود.

.

حجت الاسلام افسرده با بیان اینکه در سال ۹۵، بیش از ۷ میلیارد ریال زکات در شهرستان صومعه سرا جمع آوری شده است، تصریح کرد: زکات جمع آوری در هر روستا برای محرومین همان روستا هزینه می شود.

.

وی با بیان اینکه قسمتی از زکات نقدی، هزینه احداث مسکن محرومین می شود، خاطرنشان کرد: زکات در دو بخش نقدی و غیر نقدی است که غیر نقدی شامل مرغ، ماهی، برنج، کالاو … است.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی