Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22995
جمعه 17 نوامبر 2017 | 20:22 ب.ظ
جمع آوری کمک ۱۰۳ میلیون تومانی توسط مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برای زلزله‌زدگان غرب کشور
امیر رمضانپور، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه سرا در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر اظهار کرد: از زمان زلزله کرمانشاه تا روز گذشته با اعلام جمع آوری کمک های مردمی توسط این مسجد، مردم کمک‌های زیادی را برای ما به ارمغان آوردند.   وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۳ […]

امیر رمضانپور، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه سرا در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر اظهار کرد: از زمان زلزله کرمانشاه تا روز گذشته با اعلام جمع آوری کمک های مردمی توسط این مسجد، مردم کمک‌های زیادی را برای ما به ارمغان آوردند.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۳ میلیون تومان کمک های غیرنقدی مردم  توسط مسئولان این مسجد حمع آوری شده است، افزود: لوازم ارسالى از کمک هاى مردمى توسط مسجد امام حسین(ع) شهرستان صومعه سرا به عبارتى شامل: مواد غذایى ۴١٣۴ عدد، پوشاک ۴۵۶۵ عدد، گرمایشى ٢۴۵ عدد، بهداشتى ٩٨٠ عدد-آب معدنى ٢۶۴٠ عدد است.

رمضانپور گفت: تمامی این کمک ها توسط مسجد امام حسین(ع) جمع آوری شده و حتی ماشینی که برای ارسال محموله تهیه کردیم، از هزینه های شخصی بوده و دستگاه های دولتی کوچکترین کمکی نکرده اند.

 

 

لازم به ذکر است بعد از گفت‌وگوی فوق شاهد درج خبری در کانال فرمانداری صومعه سرا با عکس کمک های مردمی مسجد امام حسین(ع) بوده ایم که به نام راهداری و حمل و نقل شهرستان زده شده بود!!

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی