Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22164
پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 | 18:57 ب.ظ
حرکت انقلابی این نیست که در روز دانشجو، در برخی از دانشگاه‌ها اجازه آتش زدن پرچم آمریکا را ندهند
به گزارش خبرنگار واران خبر، سردار اصغر شکرالهی ظهر امروز(۱۸آذر) در یادواره شهدای فرهنگیان صومعه‌سرا در کانون شهید بهشتی، شهدای فرهنگی را دلاورمردانی دانست که در عرصه فرهنگ و جهاد تلاش کردند، اظهار داشت:شهدای فرهنگی قبل از انقلاب اسلامی بازوان پرتوان روحانیون بودند و در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق […]

به گزارش خبرنگار واران خبر، سردار اصغر شکرالهی ظهر امروز(۱۸آذر) در یادواره شهدای فرهنگیان صومعه‌سرا در کانون شهید بهشتی، شهدای فرهنگی را دلاورمردانی دانست که در عرصه فرهنگ و جهاد تلاش کردند، اظهار داشت:شهدای فرهنگی قبل از انقلاب اسلامی بازوان پرتوان روحانیون بودند و در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مبارزه پرداختند.

 

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به اینگونه مراسمات ندارند و یادواره های شهدا برای زندگان است، افزود: زندگان باید بدانند راه شهدا دامه دارد و ما باید نسل به نسل ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا این انقلاب اسلامی این انات الهی را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‎‌ای نیروی دریایی سپاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری« گر جوانان امروز همچون جوانان دوران دفاع مقدس نباشند به جرأت می‌توان گفت بالاتر از جوانان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند».

 

سردار شکرالهی با بیان اینکه امانتداران انقلاب اسلامی بعد از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم هستند، تصریح کرد: این نسل انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و حس نکرده است اما دلاورمردانه و بهتر از رزمندگان دفاع مقدس در سوریه و عراق به مبارزه می پردازد.

 

وی با بیان اینکه امروزه در  عرصه منطقه، فرا منطقه ای و بین المللی دارای جایگاهی هستیم که دوست و دشمن به آن اذعان دارد و این ثمره خون شهداست، خاطرنشان کرد: همه هم و غم دشمن این است که جمهوری اسلامی را در غرب آسیا و منطقه خاورمیانه مهار ونابود کند.

 

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن چندین جنگ در خاورمیانه به راه انداخت تا جمهوری اسلامی را نابود کند اما موفق نشد، اظهار داشت: هدفدشمن از نابود کردن جمهوری اسلامی ایجاد خاورمیانه جدید است.

سردار شکرالهی با بیان اینکه دشمن در مرحله اول نتواسنت به اهداف خود دست یابد و از سال ۲۰۱۲ تا کنون جنگ های نیابتی را در کشورهای اسلامی به راه انداخته، افزود: دشمن وقتی نتوانست مستقیما در منطقه با نیروهای نظامی و ناتو موفق شود، جهان اسلام را توسط ایجاد گروه‌های تروریستی در خاورمیانه به جان هم انداخت.

 

وی گفت: دشمن گروه‌های تروریستی القاعده را در افغانستان و عراق، گروه داعش و جبهه النصره را در سوریه و عراق و یمن و گروه بوکوحرام را در نیجریه و سودان تشکیل داد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن میخواهد به اهدافی که در مرحله اول داشت اما شکست خورد را در مرحله دوم به دست آورد، تصریح کرد: دشمن علاوه بر نابودی جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد خیزش «بهارعربی» است.

 

سردار شکرالهی با بیان اینکه دشمن می خواهد همه جنبش ها و خیزش های منطقه متاثر از جمهوری اسلامی نباشد، خاطرنشان کرد: همه تیرهای دشمنان به سنگ خورد و همه خیزش‌های در خاورمیانه متاثر از جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به فرق بین انقلاب و دولت، اظهار داشت: دولت در چهارچوب مشخصی صورت می‌گیرد اما انقلاب اینگونه نیست و به همین جهت است که در فتنه۸۸ مقام معظم رهبری در سخنرانی خود گفتند: «به دشمنان اعلام میکنم من انقلابی‌ام و دیپلمات نیستم».

 

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی با بیان اینکه انقلابی یعنی اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی، ارزش های ناب اسلامی و استکبارستیزی، افزود: انقلابی این نیست که در ۱۶ آذر روز دانشجو، در برخی از دانشگاه‌ها به دانشجوها اجازه آتش زدن پرچم آمریکا را ندهند که به این حرکت یک حرکت دیپلماتیک گفته می‌شود.

 

 

 

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی