Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22797
چهارشنبه 19 جولای 2017 | 15:55 ب.ظ
حضور مدیر کل جنگلکاری و پارکهای سازمان جنگلها و مراتع کشور در شهرستان صومعه سرا
به گزراش واران خبر: بازدید از محل اجرای پروژه بزرگ گردشگری و خدماتی رفاهی (ساخت بازارچه سنتی، مسجد بین راهی و …) جاده ضیابر علت اصلی حضور این مسئولین در شهرستان بود که با همراهی مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا و مدیر کل منابع طبیعی گیلان انجام پذیرفت. مهندس فتح اللهی در این […]

به گزراش واران خبر: بازدید از محل اجرای پروژه بزرگ گردشگری و خدماتی رفاهی (ساخت بازارچه سنتی، مسجد بین راهی و …) جاده ضیابر علت اصلی حضور این مسئولین در شهرستان بود که با همراهی مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا و مدیر کل منابع طبیعی گیلان انجام پذیرفت.

مهندس فتح اللهی در این بازدید ضمن خوش امد گویی و ابراز خرسندی از حضور این عزیزان در شهرستان ، گفت صومعه سرا دارای ظرفیتهای بزرگ گردشگری است و یکی از راه های جذب گردشگر ایجاد فضای مناسب با استفاده از امکانات طبیعی است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه صاحبان اصلی اراضی ملی و منابع طبیعی مردم هستند و اداره منابع طبیعی متولی آن است گفت، با ایجاد طرح های گردشگری و ترویج طبیعت گردی میتوانیم علاوه بر رشد اقتصادی و توسعه ، در افزایش اشتغال نیز موثر باشیم و در این صورت علاوه بر اینکه منابع طبیعی کشور دچار خسارت نمی شوند بلکه با کاشت درخت های جدید و حفظ و مراقبت از آنها به افزایش این سرمایه ملی کمک خواهد شد.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی