Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 20179
چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 | 00:45 ق.ظ
در مراسم اختتامیه طرح آسمانی ها
حضور ۶۹ نوجوان و جوان در کلاس‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم شهر
مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم شهر گفت: ۶۹نوجوان و جوان در کلاس‌های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم شهر شرکت کردند.

آژانس خبری صومعه‌سرا:سید عباس طبایی، مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد تولم‌شهر در مراسم اختتامیه طرح آسمانی ها با بیان اینکه از آغاز تیرماه تا پایان شهریور کلاس‌های اوقات فراغت در کانون مسجد تولم‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها ازسنین ۶ تا ۳۰ سال بودند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶۹ نفر در این کلاس‌ها حضور داشتند، افزود: ۱۲ کلاس در قالب کلاس‌های قرآنی، احکام، فوتسال، بدمینتون، کامپیوتر، آموزش‌ نظامی، کاراته و شنا بود.

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه تولم‌شهر با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین بسیج و طرح آسمانی‌های کانون فرهنگی هنری با یکدیگر ادغام و برگزار شد، گفت: با ادغام این دو طرح با یکدیگر بازده کاری خوبی به وجود آمد و نوجوانان و جوانان استقبال بیشتری کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: برگزاری اینگونه کلاس‌ها در جذب جوانان و نوجوانان تاثیرات بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در دهکده جهانی در صدد تخریب افکار نوجوانان و جوانان مرز و بوم ما است، خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع بسیار زیاد است و جوانان و نوجوانان ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشست های بصیرتی دارند.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی