Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21983
دوشنبه 17 اکتبر 2016 | 22:47 ب.ظ
دیدگاه:
تاکید دکتر دلخوش بر لزوم شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد گیلانی در استان و کشور
سید کاظم دلخوش نماینده ادوار گیلان که هم اکنون به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در مجلس دهم نیز حضور دارد از گذشته ضمن انتقاد به فضای رقابتی نا صحیح در میان فعالان گیلانی بر لزوم شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد گیلانی در استان و کشور اهتمام داشت.

وی که در جریان حضور خود در نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور معاون رییس جمهور منصوب شده بود در اولین اقدام خود نسبت به شناسایی و لیست کردن این افراد به عنوان نیروهای فعال و مستعد استان گیلان اهتمام ورزید اما عدم انسجام لازم نیروهای گیلانی در پستهای بالا موجب شد این طرح با فراز و نشیب هایی همراه باشد.

دلخوش پس از آن و با حضور مجدد در بهارستان سعی کرد با نگاهی فرا شهرستانی به عنوان یک نماینده ملی از حقوق مردم گیلان در مجلس دفاع نماید و در این راستا علاوه بر دریافت خدمات قابل توجه برای صومعه سرا نسبت به دیگر نقاط گیلان نیز غافل نماند.

هرچند وی بدین جهت و بخاطر عملکرد بیش از حد انتظار مورد انتقاد یکی از هم قطاران خود در مجمع نمایندگان گیلان نیز قرار گرفت اما همین اتفاق نیز مهر تاییدی بر عدم انسجام بسیاری از نیروهای گیلانی برای تحقق همین مهم میباشد، ولی در پی آن با حمایتهای بیش از پیش مردم استان بخاطر این نوع از دیدگاه روبرو شد.

نماینده مردم گیلان علاوه بر جمع آوری بانک اطلاعاتی از مستعدین گیلانی و بکارگیری آنها به انسجام نمایندگان و نخبگان ادوار گیلان از طریق مجمعی با همین عنوان و انسجام یکپارچه نمایندگان در مجمع نمایندگان استان گیلان و همکاری و همفکری مدیران گیلانی مقیم پایتخت در جهت بهبود وضعیت استان و بکار گیری از نیروهای فعال مردمی در جهت حل مشکلات منطقه نیز اهتمام داشته است.

دلخوش معتقد است که با بکارگیری و پروش نیروهای مستعد میتوان به آینده روشن این منطقه امیداوار بود و این موضوع یک فضای استراتژیک برای دورنمای استان گیلان را رقم خواهد زد که البته به کمک، همدلی و همیاری همه فعالان ادوار گوناگون استان نیاز دارد.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

نظرات بینندگان خبرگزاری : ۲

  1. تذکر

    سلام نماینده پرتلاش،کمک کنید تاخیابانها ما سر سامان بگیرند، صومعه سرا یک شهردانشگاهیست،و میتوان از بابت آن مسافران وگردشگران بسیاری را روانه شهرما کرد، آقای دلخوش متاسفاً کارگزارانتان نتوانستند از این امتیاز مهم استفاده کنند، کاری را که لاهیجان به راحت انجام داد.با ورود دانشجویان جهت تحصیل گردشگری و سرمایه درلاهیجان بیشترشدند.از آنجایی که صومعه سرا شهردانشگاهی است.با جذب بیشتر دانشجو بایدبه صنعت گردشگری و هتلداری درصومعه سرا کمک کرد زیراخانواده های نیاز به اسکان دارند. باساخت پل زیبا بروی رودخانه یا پارک ساحلی قابل قایقرانی و نصبب مجسمه زیبا محلی وضعیت ظاهری شهرما مناسب تر میشود.

  2. لگام

    چرا تابلوی شهر سه راهی دوگور نصب نمی شود. از مسئولین شهربخواهید تابلوی خیرمقدم به مهمانان را در ابتدای حوزه دوگور نصب شود

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی