Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22954
چهارشنبه 4 اکتبر 2017 | 20:31 ب.ظ
رفع موانع قبل از وقوع بحران در اولویت کارهای ما باشد/کلیه دستگاه ها موظفند کاستی های شهر را شناسایی وبه فرمانداری اعلام کنند
واران خبر: فتح اللهی در جلسه مدیریت بحران ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا وعاشورا, گفت: تلاش ما بر این است که در کمترین زمان  به بهترین راه برای رفع موانع در شرایط بحرانی برسیم. وی گفت: با توجه به موج جدیدی از بارندگی همراه با باد که از سمت غرب گیلان باسرعت ۷۰ کیلومتر […]

واران خبر: فتح اللهی در جلسه مدیریت بحران ضمن تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا وعاشورا, گفت: تلاش ما بر این است که در کمترین زمان  به بهترین راه برای رفع موانع در شرایط بحرانی برسیم.

وی گفت: با توجه به موج جدیدی از بارندگی همراه با باد که از سمت غرب گیلان باسرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت به سمت ما در حال حرکت است,باید نسبت به افتادن برخی از درختان که ریشه های سطحی دارند و یا تابلوهایی که سست وفرسوده شده اند ودیگر خطرات احتمالی که همشهریان ما راتهدید میکند,توجه ودقت بیشتری داشته باشیم.

فرماندار گفت: هدایت آبهایی که در اثر بارندگی ها در سطح شهر جمع شده وراه خروج ندارند,اگربه بیرون شهر هدایت نشودبه سمت خانه ها ومعازه ها سرریز شده و خسارات زیادی بدنبال خواهد داشت.

فرماندار تاکید کرد: کلیه دستگاه هاموظفندکه که علتهاو کاستی های شهر را شناسایی وبه فرمانداری اعلام کرده تا با همفکری وهمکاری در جهت رفع آن سریعااقدامات لازم صورت پذیرد.

فتح اللهی گفت:شهرداران مکلفندکه برای رفع موانع پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی داردرا ارائه وتخصصی عمل نمایند.

وی اظهار داشت : در گام بعدی در سطح شهرستان بدلیل جلگه ای بودن,سرعت آب بسیار کند است ونفوذ پذیری خاک بسیار کم بوده وبدنبال آن جمع شدن آب در سطح شهروروستا را خواهیم داشت وافزود: اولین روستای در حاشیه تالاب توسط بخشداران ودهیاران مد نظرگرفته شده ودر جهت مصون سازی خانوارهای اطراف تمهیدات لازم صورت پذیرد.

فرماندارباتاکید برمدیران و لزوم هماهنگی و لغومرخصی های بیرون شهرستان وپاسخگویی شبانه روزی به مسئولین امرعنوان کرد:دستگاه هایی چون آتش نشانی , اورژانس,ادارات برق,گازومخابرات وسایر شرکتهای پیمانکاری, ماشین آلات وتجهیزات خودعلی الخصوص رانندگان آنها را آماده اقدام سریع در مواقع لزوم نمایند.

 فتح اللهی در ادامه به قطع شاخ وبرگ درختان نزدیک کابلهای برق اشاره کردوافزود:قطع اشجاروساماندهی آنها در شهربا هماهنگی شهرداری صورت گیرد.

فرماندار در پایان به لزوم تعامل وهمکاری بین دستگاها تأکید کرد وگفت:برای همه دستگاه هااعتباراتی اختصاص داده شده که در مواقع بحرانی بسترمناسب برای جلوگیری از آسیب ها وخسارات احتمالی فراهم شود تلاش کنیم تا کلیه اقدامات با نگاه بحران وپدافند غیر عامل صورت گیرد.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی