Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 23030
شنبه 30 دسامبر 2017 | 18:52 ب.ظ
روانخواه حتما تحت فشار بوده که اینگونه سخن گفته/ بی‌احترامی به هواداران خط قرمز ماست
به گزارش ۸دی، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، رئیس جدید کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در واکنش به اتفاقات پیش‌آمده پس از مسابقه سپیدرود با سیاه‌جامگان ضمن اظهار تأسف از حوادث پیش‌آمده، قول پیگیری و بررسی فوری اتفاقات را به هواداران سپیدرود داد. وی تصریح کرد: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاست‌گذاری […]

به گزارش ۸دی، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، رئیس جدید کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در واکنش به اتفاقات پیش‌آمده پس از مسابقه سپیدرود با سیاه‌جامگان ضمن اظهار تأسف از حوادث پیش‌آمده، قول پیگیری و بررسی فوری اتفاقات را به هواداران سپیدرود داد.

وی تصریح کرد: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاست‌گذاری باشگاه سپیدرود از کلیه هواداران عاشق سپیدرود که ممکن است مورد بی‌مهری قرارگرفته باشند، عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی سپیدرود بیان کرد: تماشاگران سپیدرود مالک اصلی و بزرگ‌ترین سرمایه این باشگاه بزرگ هستند و بی‌احترامی به تماشاگر خط قرمز ماست.

وی اظهار داشت: همه ما هم در نتایج منجر به برد باشگاه سهیم هستیم و هم در باخته‌ای آن مسئول هستیم و نباید برد را منتسب به خود بدانیم و باخت را گردن طرفداران بیاندازیم.

خراسانی با حمایت از سرمربی تیمش گفت: روان‌خواه شخصیت آرام و خوبی دارد و حتماً تحت‌فشار بود که در کنفرانس مطبوعاتی چنین سخن گفت و همین مقدار هم برای باشگاه ریشه‌داری چون سپیدرود پسندیده و قابل‌قبول نیست و پس از بازگشت ایشان به رشت ما از وی در این مورد توضیح خواهیم خواست.

سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: این‌یک پیام روشن و شفاف برای تمام خانواده بزرگ سپیدرود است که بعدازاین برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ‌کس تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی