Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19271
پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 | 22:46 ب.ظ
امام جمعه صومعه‌سرا:
سفر رئیس جمهور می‌تواند دستاورد خوبی برای حل مشکلات گیلان باشد
سفر هیئت دولت به گیلان می‌تواند دستاورد خوبی برای برطرف شدن مشکلات این استان به‌ویژه شهرستان صومعه‌سرا داشته باشد.

خبرگزاری صومعه سرا: حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امشب در جمع مدیران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار کرد: خدمت به مردم محبوب حضرت فاطمه (س) بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم محبوب بانوی بزرگ اسلام، محبوب تمام مسئولان باشد تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم جزو وظایف مهم مسئولان است.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام دولت، ملت و همدلی و همزبانی، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید در کنار یکدیگر و با همدلی به آرمان‌های انقلاب، نظام و شهدا و امام (ره) دست یابند.

وی افزود: در شرایط کنونی جهان که برخی از گرگ‌صفتان چنگ و دندان نشان می‌دهند، کنار یکدیگر بودن دولت و ملت بهترین دلیل برای رسیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صدیقی با اشاره به پیش‌نویس توافق در مذاکرات هسته‌ای لوزان تصریح کرد: باید نشان دهیم که پشت سر دولت و تیم مذاکره‌کننده هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

وی گفت: برخی دغدغه‌ها درباره مسایل هسته‌ای در جامعه و بین مسئولان وجود دارد که می‌تواند مورد سوءاستفاده دشمن واقع شود و امیدواریم دولت این موارد را در نظر داشته و با کمک تیم حقوقی به نفع ملت و کشور عزیز ما عمل کند.

امام جمعه صومعه‌سرا سفر رئیس جمهوری به گیلان را بااهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این سفر می‌تواند دستاورد خوبی برای برطرف شدن مشکلات استان به‌ویژه شهرستان داشته باشد.

وی همدلی و همزبانی دولت و ملت در تمام مسایل را زمینه‌ساز پیشرفت و رشد کشور و رسیدن به اهداف عالی نظام دانست.

فارس




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی