Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19276
پنج‌شنبه 9 آوریل 2015 | 23:03 ب.ظ
در جلسه شورای اداری
سفر رئیس جمهور نمایشی از اراده ملی گیلانیان است
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به گیلان نمایشی از اراده ملی ماست، گفت: با حضور خود در استقبال از رئیس جمهور به رفتار دیپلماتیک دولت در عرصه دفاعی مشروعیت می‌بخشیم.

خبرگزاری صومعه سرا: حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا امروز(۲۰ فروردین)در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شروع سال نو با روز شنبه بود، اظهار کرد: شروع امسال با ایام فاطمیه قرین شد و با موفقیت دیپلماتیک در عرصه بین‌المللی روزگار را گذراندیم و در ایام جشن فاطمیه سفر دولت تدبیر به استان گیلان است که همه این مسائل حکایت از پیش رو بودن سال خوش دارد.

وی با بیان اینکه محوریت بحث جلسه شورای اداری در راستای سفر ریاست جمهوری به گیلان است، افزود: ارزیابی‌های که از طریق فضای مجازی، رسانه‌های داخلی و خارجی شده است احساس می‌شود این سفر رئیس جمهور به گیلان ویژه است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ویژگی مهمان‌نوازی گیلانی‌هایکی از ویژگی‌های بارز این استان است، گفت: در سفری که در پیش است این ویژگی را باید در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان تعرفه کنیم.

اسماعیل‌پوربا بیان اینکه تشکر ویژه از دولت تدبیر و امید به دلیل اولین سفر بعد از توافق در سال ۹۴ در استان گیلان انجام می‌شود، داریم، تصریح کرد: مراجع، علما، مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری و .. همه از این مذاکرات حمایت کردند.

وی با بیان اینکه گیلان به عنوان نماینده ایران از دولت تدبیر به دلیل پیش‌نویس توافق لوزان تشکر می‌کند، خاطرنشان کرد: این تشکر باید به گونه‌ای باشد که بازتاب جهانی داشته باشد و مردم گیلان حضور خود را به جهانیان نشان دهند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اهمیت انعکاس خبری سفر رئیس جمهور به گیلان، اظهار کرد: بسیاری از رسانه‌های خارجی در حال فضاسازی هستند که اگر واقعا مردم ایران همدلی و هم‌زبانی خود را اثبات کنند در این سفر مشخص می‌گردد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه سفر رئیس جمهور نمایشی از اراده ملی ما و میزان اطاعت‌پذیری ما از باورها، مسئولان و خودمان نسبت به اعتقادات خودمان است، افزود: با حضور خود در استقبال از رئیس جمهور به رفتار دیپلماتیک دولت در عرصه دفاعی مشروعیت می‌بخشیم و از همه مهمتر به فرمایش مقام معظم رهبری که همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است عمل می‌کنیم.

وی گفت: وابستگی صنعت توسعه‌ای گیلان و برنامه‌ها برای پنج سال آینده به این سفر بستگی دارد و این سفر برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که چگونه آن را هدایت کنیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه مدیریت استقبال مردم صومعه‌سرا از رئیس جمهور همکاری کنند، تصریح کرد: در این سفر یک نوع نمایش ملی داریم که سخن مقام معظم رهبری را با تمام وجود احساس می‌کنیم وعملیاتی در این سفر اجرا می‌نماییم.

شبستان




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی