Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22587
پنج‌شنبه 20 آوریل 2017 | 09:18 ق.ظ
ضرورت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات
به گزارش خبرنگار واران خبر، علی فتح الهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انتخابات را یکی از مهمترین موضوعات کشور دانست و گفت: امام راحل با توجه به اینکه فقط ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، جمهوری اسلامی را به رفراندوم گذاشت و […]

به گزارش خبرنگار واران خبر، علی فتح الهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انتخابات را یکی از مهمترین موضوعات کشور دانست و گفت: امام راحل با توجه به اینکه فقط ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، جمهوری اسلامی را به رفراندوم گذاشت و انتخابات برگزار کرد، که این موضوع نشان از اهمیت انتخابات دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم باید سرنوشت کشورشان را خودشان انتخاب کنند، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ۳۲ انتخابات برگزار شده و مردم در همه انتخابات حضور با کشوهی داشته اند.

 

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه ایران بالاترین ضریب امنیتی را در سطح دنیا برخوردار است، گفت: با وجود مقام معظم رهبری و سربازان گمنام و نیروهای مسلح و … امن ترین کشور جهان هستیم و از ین رو چشم همه دنیا به انتخابات ایران است.

 

فتح اللهی با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم سبب حماسه جدیدی در کشور می شود، تصریح کرد: کلیه دستگاه های اداری، دولتی، عوامل اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات و همه کسانی که در برگزاری انتخابات دخیل هستند نباید از کاندیدای خاصی در شهر و یا روستا حمایت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه کلیه مسئولان فقط باید ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم را مد نظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: ۲۹ اردیبهشت باید بستر حضور حدکثری مردم به گونه ای باشد که یک برگ زرین دیگری را در کشور رقم بزنیم.

 

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی