Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 15877
یکشنبه 27 جولای 2014 | 11:21 ق.ظ
مظفری: مکان مناسبی برای حضور مسافران صومعه‌سرا فراهم شود
معاون فرماندار صومعه‌سرا از مسئولان خواست تا با پاکسازی حاشیه مرداب، رودخانه‌ها و دیگر نقاط گردشگری مکان مناسبی را برای حضور مسافران به صومعه سرا فراهم کنند.
t7705
خبرگزاری صومعه سرا: معاون فرماندار صومعه‌سرا از مسئولان خواست تا با پاکسازی حاشیه مرداب، رودخانه‌ها و دیگر نقاط گردشگری مکان مناسبی را برای حضور مسافران به صومعه سرا فراهم کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمدمهدی مظفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر این شهرستان با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار صومعه‌سرا در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به تمام دژخیمان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه صومعه‌سرا نشان دادند که همواره یار و یاور ملت مظلوم فلسطین هستند و در کمک به این ملت مسلمانان از هیچ حرکت و کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، به حضور مسافران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان با داشتن مرداب، منطقه گردشگری تنیان، سیاه کوه، باقلاکش و مناره بازار و شهرک تاریخی هفت دغنان مکان مناسبی برای حضور مسافران و گردشگران است.

وی از مسئولان خواست تا با پاکسازی حاشیه مرداب، رودخانه‌ها و دیگر نقاط گردشگری مکان مناسبی را برای حضور مسافران فراهم کنند.

مظفری ضمن اشاره به فصل برداشت برنج و تردد ماشین‌آلات کندرو در این مناطق، تصریح کرد: مسئولان تدابیری اتخاذ کنند تا ترافیک در جاده‌های اطراف و آلودگی هوا ناشی از سوزاندن کاه جلوگیری شود.

وی از مساجد، هلال احمر، اورژانس، رستوران‌های بین راهی، نانوایی‌ها و دیگر مسئولان ذی‌ربط خواست تا تمهیدات لازم و نظارت شرایط هرچه بهتر را برای حضور مسافران در صومعه‌سرا فراهم کنند.

رئیس پایانه‌های غرب گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه بیشترین تصادفات و تلفات جاده‌ای در شهریور ماه به دلیل حضور پرتعداد مسافران در جاده‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: حضور اورژانس، هلال احمر، جلوگیری از سوزاندن کاه، برخورد با موتورسواران متخلف و بدون کلاه ایمنی، تعمیر و بازسازی علایم جاده‌ای برای کاهش تلفات و تصادفات موثر است.

سید مرتضی عظیمی، تصریح کرد: دپوی برنج و خرمن زدن برنج‌ها در حاشیه جاده‌ها یکی دیگر از دلایل بروز حوادث در این ایام است.

بخشدار تولمات نیز در نشست مذکور اظهار کرد: بخش تولمات ۳۶ روستا دارد که ۱۰ روستای این بخش در حاشیه تالاب و از مناطق بکر برای حضور گردشگران و مسافران است.

پرویز روا، با اشاره به موقعیت راهبردی تولم‌شهر که ورودی چند شهرستان است، تصریح کرد: اکنون اقدام‌های لازم برای زیباسازی شهر، نصب بنرهای هدایت کننده برای مسافران و معرفی مکان‌های گردشگری این بخش در حال انجام است.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی