Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22826
پنج‌شنبه 3 آگوست 2017 | 16:59 ب.ظ
نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام گوراب زرمیخ برگزار می شود
فرزاد امدادی در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: عزت و افتخار و سربلندی کشور عزیزمان را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم. . وی با بیان اینکه شهدا رفتند و از جانشان گذشتند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا […]

فرزاد امدادی در گفت‌وگو با خبرنگار واران خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: عزت و افتخار و سربلندی کشور عزیزمان را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم.

.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند و از جانشان گذشتند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا و قدردان آنها باشیم.

.

بخشدار میرزا کوچک با بیان اینکه ۹ مرداد سال ۹۵ شهر گوراب زرمیخ میزبان دو شهید گمنام بود، گفت: به همین مناسبت روز سه شنبه(۱۰ مرداد) ساعت ۱۹ عصر نخستین سالگرد تدفین این شهدای نامدار در آسمان ها و یادبود شهید محمد اتابه رگزار می شود.

.

امدادی با بیان اینکه یادواره مذکور در پارک ساحلی شهدای گمنام گوراب زرمیخ برگزار می شود، تصریح کرد: از کلیه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان صومعه سرا دعوت می شود تا در این مراسم حضور با شکوه داشته باشند.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی