Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 17768
شنبه 25 اکتبر 2014 | 21:27 ب.ظ
در نگارخانه عباسیه کهن:
نمایشگاه ‘نقاشی خط’ بمنظور حمایت از بیماران ام‌اس در صومعه‌سرا
نمایشگاه ‘نقاشی خط’ بمنظور حمایت از بیماران ام اس با حضور مسئولین در شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

خبرگزاری صومعه سرا: فرماندار صومعه سرا در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : هر سرزمینی دارای بن مایه هایی برای استفاده در هنر معاصر است و برای سخن گفتن با زبان جهانی باید خوانش نوینی از بن مایه های هنری ارائه کرد.

غلامحسین رجبی افزود :اگر چه هنرهای سنتی و هنر مدرن در تقابل هستند اما بسیاری از هنرهای سنتی ما این ظرفیت را دارند که از آنها در هنر معاصر استفاده شود.

وی ادامه داد: هنرمندان در عین حال که با زبان جهانی سخن می گویند، می توانند از ظرفیت های مذهبی و محیطی متنوع سرزمین ایران استفاده کنند.

عظیم فلاح مسوول برپایی این نمایشگاه نیز هدف خود را از برپائی این نمایشگاه را حمایت از بیماران ام اس دانست و افزود : شاید فروش همه آثارم کمکی به این بیماران نکند اما هدف اصلی ام درگیر کردن اجتماع و توجه مردم به این بیماران است .

فلاح با اشاره به اینکه تاکنون در کشورهایی چون عراق ، مالزی ، بلاروس ، لبنان ، مالزی ، سودان نمایشگاه نقاشیخط دایر کرده ام، افزود : در کارهایم تلاش نموده ام تا بجای استفاده از فونت های کامپیوتری و آماده که متاسفانه در حال حاضر رایج است، بیشترین استفاده را از خط نستعلیق داشته باشم .

در این نمایشگاه بیش از ۳۲ اثر در قالب نقاشیخط و در ابعاد مختلف با استفاده از تکنیک های اکلریک بروی بوم، ترکیب مواد و رنگ روغن با محتوای اسماءالهی و ائمه اطهار تا نهم آبان ماه جاری برای بازدید علاقمندان در محل نگارخانه عباسیه کهن صومعه سرا ارائه شده است./ایرنا




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی