Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19936
دوشنبه 17 آگوست 2015 | 05:17 ق.ظ
طرح تفرجگاهی شهرستا صومعه سرا
هرهفته پنجشنبه ها برنامه شاد و فرهنگی در پارک ابریشم صومعه سرا+عکس
آنهایی که زندگی خود را بر اساس شیوه زندگی ائمه معصومی (ع) بنا کرده اند و آنهایی که سعی دارند باور های دینی را در زندگی خود پیاده کنند همیشه آدمهای شادی هستند.

آژانس خبری صومعه سرا: هرهفته پنجشنبه شبها به همت سپاه پاسداران با مشارکت شهرداری و شورای شهر، میراث فرهنگی، اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی، با عنوان ستاد فرهنگی طرح تفرجگاهی شهرستا صومعه سرا ویژه برنامه هایی فرهنگی مختلف همچون قرائت قرآن، پخش سرود، خواندن وصیت نامه شهدا، و همچنین خیر مقدم گویی به مردم در هر هفته توسط یکی از مسئولین شهرستان، مسابقات فرهنگی همراه با جوایز، سخنرانی کوتاه اعتقادی واخلاقی، اجرای نمایش طنز و…برگزار می شود.

سخنران این هفنه از برنامه جنگ شادی امام جمعه صومعه سرا بود که دقایق کوتاهی در باره شاد بودن برای حضار به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت السلام صدیقی با اشاره به اینکه یک مسلمان باید همیشه سیماء شادی داشته باشد گفت:  انسان باید طوری رفتار کند که دیگران با دیدن وی همیشه نشاط و شادی را در چهره او احساس کنند.

وی خاطر نشان کرد وقتی یک جوان اهل نماز و اهل مسجد را می نگریم همیشه چهره نورانی و با نشاط او باعث خشنودی دیگران میشود و این خود از آثار با خدا بودن هست.

امام جمعه صومعه سرا یاد آورشد، آنهایی که زندگی خود را بر اساس شیوه زندگی ائمه معصومی بنا کرده اند و آنهایی که سعی دارند  باور های دینی را در زندگی  خود پیاده کنند همیشه آدمهای شادی هستند.

حجت السلام صدیقی گفت چه قدر خوب هست که ما به باورهای دینی خود عمل کرده و شاد زندگی کنیم و بتوانیم دیگران را نیز شاد کنیم، زیرا وقتی یک مسلمان را شاد می کنیم در واقع خداوند را خشنود ساخته ایم.

وی خطاب به خانواده های که در این برنامه حضور داشتند گفت: خانه ها خود را از مهر و محبت پر کنید و از غم و اندوه همدیگر بکاهید تا جامعه ای شادی و با نشاط داشته باشیم.

لازم به ذکر است این برنامه فرهنگی به مدت ۳ ماه در فصل تابستان اجرا می شود که در کنار آن غرفه هایی از عفاف و حجاب ، هنرهای تجسمی ، ایستگاه نقاشی، ایستگاه ورزش و سلامت، محصولات فرهنگی، غذاهای محلی،صنایع دستی و… نیز برپا شده است.

IMG_1311 IMG_1326 IMG_1334 IMG_9669 IMG_9813 File0061 File0427 IMG_0267 IMG_0271 IMG_0274 IMG_0295 IMG_0332 IMG_0343 IMG_0364




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

نظرات بینندگان خبرگزاری : ۲

  1. شادی حق ماست

    تامی توانید مردم شهرما راشادکنید،مردم شهرستان صومعه سرا نیازبه تفریح وشادی دارند

  2. ناشناس

    شاد شاد باشید

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی