Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21132
پنج‌شنبه 26 می 2016 | 09:40 ق.ظ
وظیفه مسئولان، حفاظت و حراست از خون شهدا است
به گزارش خبرنگار واران خبر از صومعه‌سرا، دکتر سجاد کریمی پاشاکی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران واران خبر،خبرگزاری شبستان و ایرنا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حضور سه شهید گمنام در شهرستان صومعه سرا افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان این شهرستان است. وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته […]

به گزارش خبرنگار واران خبر از صومعه‌سرا، دکتر سجاد کریمی پاشاکی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران واران خبر،خبرگزاری شبستان و ایرنا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: حضور سه شهید گمنام در شهرستان صومعه سرا افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از قیام امام حسین(ع) و آموزه های دینی است که در فرهنگ کشورمان ریشه عمیقی دارد،افزود: این فرهنگ برگرفته از ایستادگی ملت شریف ما در برابرطاغوت و ابرقدرت هایی که در هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعث حمایت می کردند تا بتوانند کشور ما را تحت سلطه خود قرار دهند، است.

معاون فرماندار صومعه سرا، جایگاه، فرهنگ ایثار و شهادت را در فرهنگ امروز کشورمان ویژه دانست و گفت: افتخار و عزت امروز کشورمان را مرهون رشادت ها و جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران و جانبازان می دانیم و اگر در تاریخ نگار کشورمان هر روز را روز شهید بنامیم بازهم کم است.

دکتر کریمی پاشاکی با بیان اینکه همه مسئولان و مدیرانی که در این نظام وظیفه‌ای بر عهده آنها نهاده شده است باید بدانند در برابر قانون و حفاظت و حراست از خون شهدا مسئولند، تصریح کرد: اگر چیزی جز این باشد خیانت بزرگ در حق شهدا و مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری اولین یادبود سه شهید گمنام صومعه سرا، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا به عنوان پیشتازان امر تکریم یادبود شهدای گمنام، برای این روز مراسمی تدارک دیده است.

معاون فرماندار صومعه سرا گفت: فردا ششم خرداد راس ساعت ۱۷ در بوستان ابریشم اولین سالگرد شهدای گمنام برگزار می شود و در این راستا از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مردم و مسئولان دعوت می شود تا حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

 

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی