Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 23043
شنبه 6 ژانویه 2018 | 19:22 ب.ظ
پشت پرده عدم بازسازی حیاتی ترین جاده صومعه سرا چیست؟ +تصاویر
به گزارش واران، اکنون بیش از ۳ ماه از آغاز بازسازی کمربندی بهشتی یکی از مهمترین جاده های شهرستان صومعه سرا می گذرد و هر روز وضعیت این جاده وخیم تر از گذشته می شود. وضعیت وخیم جاده منتهی به بیمارستان امام خمینی تنها بیمارستان صومعه سرا که باید بیماران مناطق و حتی برخی شهرهای […]

به گزارش واران، اکنون بیش از ۳ ماه از آغاز بازسازی کمربندی بهشتی یکی از مهمترین جاده های شهرستان صومعه سرا می گذرد و هر روز وضعیت این جاده وخیم تر از گذشته می شود.

وضعیت وخیم جاده منتهی به بیمارستان امام خمینی تنها بیمارستان صومعه سرا که باید بیماران مناطق و حتی برخی شهرهای دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهد نه تنها زندگی ساکنان آن منطقه را مختل کرده بلکه زندگی سایر مردم را با خطراتی مواجه کرده است.

از طرفی این جاده یکی از راههای مواصلاتی اصلی برای رسیدن به شهر رشت است و از طرفی تنها راه برای رسیدن به تنها بیمارستان شهر، خرابی این جاده نه تنها رفاه مردم شهرستان صومعه سرا و شهر های اطراف را مختل کرده بلکه خطرات امنیتی را هم ایجاد کرده است، هم خطر تصادفات را بالا برده و هم رسیدن به بیمارستان را با مشکل مواجه کرده است.

یکی از شهروندان صومعه سرایی در گفتگو با واران خبر عنوان داشت: تنها علتی که می توان برای طولانی شدن دوران بازسازی این جاده آن هم شش ماه در نظر گرفت این است که زیر این زمین گنجی یا طلایی نهفته است که با این سرعت فوق آهسته کار می کنند تا طلا پیدا کنند، البته شاید بتوان گفت سرعت گنج کنی هم اینقدر آهسته نیست.

یکی دیگر از شهروندان که به یکی از مجریان حاضر در محل اعتراض کرده بود در گفتگو با واران اظهار داشت: وقتی به این مجری طرح که گیلانی هم به نظر نمی رسد گفتم چرا اینقدر ساخت و ساز یک جاده به این مهمی طول کشیده است در کمال پر رویی جواب داد منتظر باران هستیمف باید اول باران بیاید تا زمین نشست بکند و بعد ما کار را ادامه دهیم.

البته به غیر از گنج کنی و انتظار بارش باران عده ای دیگر از مردم اعتقاد دارند این تعلل ناشی از عدم توانایی مسئولین شهرستانی برای انجام یک آسفالت ساده است که تحریریه واران به شدت این نظریه را تکذیب کرده و از مردم کم صبر صومعه سرا می خواهد اندکی تحمل خودشان را بالا ببرند و خودشان را بگذارند جای مردم رشت که بیش از یک دهه است که منتظر افتتاح راه آهن رشت-قزوین هستند.

 
























 

انتهای پیام/

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی