Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19862
سه‌شنبه 4 آگوست 2015 | 14:05 ب.ظ
هیئت امنای مسجد جعفری خبر داد
پیشرفت ۷۰ درصدی مسجد جعفری صومعه‌سرا
عضو هیئت امنای مسجد جعفری صومعه‌سرا از پیشرفت ۷۰ درصدی مسجد جعفری صومعه‌سرا خبر داد.

آژانس خبری صومعه سرا: مرتضی رضایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ساخت بقعه سیدجعفرآقا و مسجد جعفری این شهرستان از سال ۹۱ شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ساخت مسجد جعفری ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای تسریع بخشیدن به ساخت این بنا نیاز به اعتبارات بیشتری است.

هیئت امنای مسجد جعفری صومعه‌سرا با بیان اینکه برای ساخت مسجد جعفری در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تا کنون برای  ساخت ۷۰ درصد از این مسجد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رضایی با بیان اینکه دولت کمک قابل توجه‌ای به ساخت مسجد نکرده است، تصریح کرد: تا کنون یک صد میلیون تومان از نهادها و ادارات دولتی شهرستان و ۵۴ میلیون تومان از طرف دولت برای ساخت این مسجد و امامزاده مساعدت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی اعتبارات هزینه شده برای این مسجد توسط مردم خیر و نیکوکار شهرستان تامین شده است که امیدواریم کمک‌های مردم بیشتر از این ادامه داشته باشد تا هر چه سریعتر ساخت مسجد جعفری به اتمام برسد.

هیئت امنای مسجد جعفری صومعه‌سرا با بیان اینکه برای افزایش نوردر  مسجد ۴۰ در و پنجره تعبیه شده است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با کمک‌های مردمی تا یک سال آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی