Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 16566
سه‌شنبه 26 آگوست 2014 | 23:04 ب.ظ
به مناسبت روز کارمند
کارمندان نمونه شهرستان صومعه‌سرا تجلیل شدند
۱۰۰ نفر از کارمندان و کارکنان برگزیده و نمونه اداره‌ها و نهادهای دولتی شهرستان صومعه‌سرا در سومین روز از هفته تجلیل شدند.

خبرگزاری صومعه سرا: فرماندار این شهرستان عصر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان دولتی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تنها شاخصه‌ای که این دو مرد بزرگ را در تاریخ انقلاب ماندگار کرده، مردمداری، صداقت و ساده‌زیستی آنها است.

غلامحسین رجبی ادامه داد: پیام شهدای دولت و انقلاب خدمت بی‌منت به مردم انقلابی میهن اسلامی است که نماد افتخاری برای تمام مسئولان و کارمندان مجموعه دولت برای تداوم خدمتگزاری به ملت محسوب می‌شود.

وی وقت‌شناسی و نظم در امور، داشتن انگیزه، پاسداری از خون شهدا، عفت کلام، صداقت و دوست داشتن، انتقادپذیری و خودارزیابی را از مشخصه‌های یک کارمند نمونه برشمرد و گفت: هر کارمندی که این ویژگی‌ها را داشته باشد در کارهای روزمره خود نیز موفق است.

فرماندار صومعه‌سرا خطاب به مدیران و کارمندان این شهرستان تصریح کرد: کارمندان باید علاوه بر وظیفه دینی در راستای تعهد شغلی و در چارچوب رضایت‌مندی ارباب رجوع تلاش کرده و فعالیت کنند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور ۱۰۰ کارمند نمونه شهرستان صومعه‌سرا تجلیل شدند.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهوری وقت و محمدجواد باهنر نخست وزیر، هفته‌ای به نام هفته دولت در تقویم کشورمان ثبت شده که از دوم شهریورماه آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور ادامه می‌یابد. /فارس




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

نظرات بینندگان خبرگزاری : ۱

  1. صومعه سرایی

    با سلام
    یک صومعه سرایی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت شد.
    علیرضا قانع صومعه سرایی که چند ماهی بود به عنوان یکی از جوانان فعال فرهنگی رشت بعنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت مشغول فعالیت بود امروز با حکم شهردار باحفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیز منصوب شد

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی