Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21160
پنج‌شنبه 2 ژوئن 2016 | 15:09 ب.ظ
کسانیکه به دنبال تهی کردن انقلاب از معانی اصیلش هستند، بدترین نوع نفوذیند
به گزارش خبرنگار واران خبر از فومن، وحید یامین پور شب گذشته در مسجد ولیعصر فومن در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه برخی امام و افق های بلندش را به اندازه فهم منحرف خود کوچک می کنند، اظهار کرد:  امام جهانی و تاریخی می اندیشید و انقلاب اسلامی را مرحله نهایی دوران غیبت […]

به گزارش خبرنگار واران خبر از فومن، وحید یامین پور شب گذشته در مسجد ولیعصر فومن در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه برخی امام و افق های بلندش را به اندازه فهم منحرف خود کوچک می کنند، اظهار کرد:  امام جهانی و تاریخی می اندیشید و انقلاب اسلامی را مرحله نهایی دوران غیبت و مقدمه ظهور حضرت حجت عج می دانست.

وی با بیان اینکه برای درک جریان نفوذی لازم نیست دنبال پرونده های امنیتی یا جاسوس های آموزش دیده بگردیم، افزود: کسانیکه به دنبال تهی کردن انقلاب از معانی اصیلش از جمله مقاومت و استکبار ستیزی هستند، بدترین نوع نفوذی هستند.

این فعال سیاسی گفت: برخی خودشان پشیمان و سست شده اند و حالا می خواهند از امام هم فردی پشیمان و خسته بسازند. خاطره تعریف می کنند که امام خمینی از مبارزه ناامید شده بود و این هاشمی رفسنجانی بود که ایشان را به ادامه مبارزه ترغیب کردند!

یامین پور تصریح کرد: تنها مساله مورد توافق بین بلوک شرق و غرب پس از جنگ جهانی دوم، نابودی انقلاب اسلامی بود،  نظام دو قطبی شعار “نه شرقی نه غربی” را بر نمی تافت. لذا هم شوروی و هم آمریکا مستقیما براى نابودی جمهوری اسلامی با صدام همکاری کردند.

وی با بیان اینکه پس از فروپاشی شوروی برخی مسوولان ما به همراه برخی شبه روشنفکران، پیوستن ایران به نظام تک قطبی و پذیرش کدخدایی آمریکا را تءوریزه کردند، خاطرنشان کرد: الزامات تسلیم شدن ایران و حل شدنش در این نظم بین المللی این بود که بودجه دفاعی کاهش یابد و صنعت هسته ای تعطیل شود. حسن روحانی و جواد ظریف در دولت خاتمی این کار را کردند.

این فعال سیاسی افزود:باید بتوانیم تصور کنیم اگر انقلاب اسلامی نبود امروز خاورمیانه چه مختصاتی داشت و آمریکا و اسرائیل بارها برای تغییر نقشه خاورمیانه مطابق منافع خود اقدام کرده اند و صدها میلیارد دلار هزینه کرده اند و نتیجه نگرفته اند.

یامین پور ، مساله هسته ای را استعاره از استقلال کشور دانست و گفت:  تفکر انقلابی یعنی تفکری که ابرقدرتی ایران را در مقاومت و حفظ استقلال کشور می داند؛ تفکر حاکم بر دولت در مقابل الگوی ابرقدرتی ایران است.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی