خبرگزاری صومعه سرا: وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از سامانه سامد در رشت گفت: در سفرهای استانی به جای اینکه مردم در مسیرهای استقبال و مکان های دیدارهای عمومی به سختی نامه هایشان را به صورت دستی به رئیس جمهور و هیئت وزیران بدهند می توانند با تماس تلفنی مسائل و مشکلاتشان را در سامانه ۱۱۱ ثبت کنند.
رحمانی فضلی افزود: درخواست های مردمی که در این سامانه ثبت می شود در کوتاهترین زمان بررسی و راهکارهای حل آن به شهروندان اعلام می شود.
وی کاهش مراجعه های مردمی به دستگاه های دولتی ، کمتر شدن کاغذبازی های اداری از مهمترین مزایای راه اندازی سامانه ۱۱۱ دانست.
رئیس دفتر رئیس جمهور نیز با بیان این که سامانه سامد در گیلان در ۲ روز سفر رئیس جمهور با ۲۵۰ خط تلفن فعال بود گفت: از ۲۵ فروردین یک روز قبل از سفر رئیس جمهور به گیلان تاکنون حدود ۲۵ هزار تماس تلفنی در سامانه سامد ثبت شده است.
نهاوندیان افزود: این سامانه برای سفر رئیس جمهور تا فردا در گیلان فعال است.
وی گفت: تلاش می کنیم حداکثر تا یک ماه به همه این تماس ها و نامه ها پاسخ داده شود.
رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: در دیگر روزهای سال این سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد با ۱۸ خط تلفن آماده ضبط درخواست های مردم است.
«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»