Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 19296
یکشنبه 12 آوریل 2015 | 02:49 ق.ظ
کاروان تدبیر و امید در ایستگاه پانزدهم
۳ وزیر دولت یازدهم به صومعه‌سرا سفر می‌کنند
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، وزرای علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه‌ و شهرسازی به گیلان سفر می‌کنند.

خبرگزاری صومعه سرا: حمیدرضا خصوصی‌ثانی با اشاره به سفر رئیس جمهور در ۲۶ و ۲۷ فروردین جاری به گیلان، اظهار داشت: نشست شورای اداری ۱۶ شهرستان گیلان با حضور وزرا و معاونان رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری شورای اداری گیلان با حضور رئیس جمهور، معاون و وزاری دولت، افزود: استاندار  و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در این نشست مشکلات گیلان را برای تصویب اعتبارات ویژه بیان می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان با بیان اینکه نشست‌های خوبی در سطح ملی برای توسعه گیلان در آستانه سفر دولت برگزار شده است، اظهار داشت: دولت عزم جدی دارد تا وعده‌های عملی به مردم بدهد.

خصوصی‌ثانی با اشاره به بررسی روند تسریع در توسعه صومعه سرا با حضور نمایندگان دولت در این شهرستان تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان وزرای علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه‌و شهرسازی به گیلان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵ نفر از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان به ریاست رئیس جمهور مشکلات گیلان و مطالبات مردمی را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: تکمیل آزادراه گیلان، بهره‌برداری از راه‌آهن قزوین به رشت، اجرای پروژه سایت نفتی سردار جنگل در شرق گیلان و توجه ویژه به صنعت چای و برنج از مهمترین مطالبات مردمی در سفر دولت است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، طرح‌های اشتغال‌زایی، طرح فاضلاب شهری، آب‌رسانی و گازرسانی روستاها و طرح‌های گردشگری را از دیگر مطالبات مردمی در سفر دولت به گیلان اعلام کرد.

خصوصی‌ثانی با بیان اینکه باید از فرصت سفر هیئت دولت به گیلان نهایت بهره را ببریم، گفت: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات ویژه‌ای را در سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان جذب کنیم.

تسنیم




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی