Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 22028
یکشنبه 30 اکتبر 2016 | 13:51 ب.ظ
۵واحد صنفی متخلف در صومعه سرا پلمپ شد
واران خبر: سرهنگ اردشیر آقاجانی در تشریح این خبر گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان صومعه سرا با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف مختلف شهرستان را مورد بررسی قرار داد. فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه در این طرح از  از ۵۴واحد صنفی بازدید شد، افزود: به […]

واران خبر: سرهنگ اردشیر آقاجانی در تشریح این خبر گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان صومعه سرا با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه اصناف و اماکن عمومی، اصناف مختلف شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه در این طرح از  از ۵۴واحد صنفی بازدید شد، افزود: به واحد های صنفی مذکور برای اجتناب از انجام تخلفات و رعایت شئونات دینی و اخلاقی تذکرات لسانی لازم داده شد.
وی با یادآوری اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان ۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه را که به رعایت شئونات اسلامی و قوانین و مقررات اماکن عمومی بی توجه بودند را شناسایی کردند، تاکید کرد: واحد های صنفی مذکور با تشکیل پرونده قضایی پلمپ شدند.
سرهنگ آقاجانی در پایان با بیان اینکه در برخورد با مجرمان و متخلفان قانون ملاک عمل ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اقدامات کنترلی و نظارتی ، هماره درصدد خدمت رسانی به مردم شهرستان بوده و به صورت مستمر آماده دریافت اخبار مرتبط از طریق شماره تلفن۱۱۰ است.

مطلب مرتبط

Related Posts




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی