Page Info
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net
کد خبر: 21049
پنج‌شنبه 5 می 2016 | 16:30 ب.ظ
سید کاظم دلخوش:
نمایندگان دوره دهم باید فرصت ارائه پیشنهاد درباره برنامه ششم را داشته باشند
نماینده منتخب مردم صومعه سرا در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:باید به نمایندگان دوره دهم مجلس فرصت داد تا پیشنهادات خود را در رابطه با برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهند.

سیدکاظم دلخوش درگفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درخصوص اولویت‌های مجلس دهم،گفت: با توجه به افزایش سن اشتغال و دغدغه های خانواده ها در این رابطه،توجه به اشتغال زایی از اولویت های کاری نمایندگان در مجلس دهم است.

نماینده منتخب مردم صومعه سرا درمجلس دهم شورای اسلامی،تصریح کرد: باید با ارائه طرحی،سن اشتغال از ۲۵ سال به ۳۰ سال افزایش یابد و مدت تحصیل و انجام خدمت سربازی نیز برای استخدام لحاظ شود.

دوره چهارساله فعالیت مجلس دهم با برنامه پنجساله ششم توسعه همزمان است

نماینده منتخب مردم درمجلس دهم با بیان اینکه حاکمیت باید برای مردم شغل ایجاد کند،تاکیدکرد:سن جمعیت قابل توجهی از جوانان جویای کار بالا رفته،بنابراین باید به این موضوع توجه شود و نباید فراموش شود که بیکاری در کاهش رشد جمعیت موثر بوده است.

وی ادامه داد:دوره چهارساله فعالیت مجلس دهم با برنامه پنجساله ششم توسعه همزمان است،بنابراین نباید در روزهای محدود باقیمانده مجلس نهم برنامه ششم با عجله بررسی شود.

دلخوش افزود:به نظر بنده باید به نمایندگان دوره دهم مجلس فرصت داد تا پیشنهادات خود را در رابطه با برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهند و از دکترلاریجانی درخواست می کنم که بررسی برنامه ششم در دستورکار قرار نگیرد.

نماینده منتخب مردم صومعه سرا درمجلس دهم شورای اسلامی،تصریح کرد:از حضور در خبرگزاری خانه ملت خوشحال هستم، خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری،خبرهای قوه مقننه را انعکاس می دهند و آرزوی موفقیت دارم.




«آژانس خبری شهرستان صومعه سرا – خبرگزاری صومعه سرا»

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

نظرات بینندگان خبرگزاری : ۹

  1. ح م

    چرا آقای دلخوش مسافران و گردشگران فقط بصورت عبور از صومعه سرا می گذرند ما نمی توانیم مسافران را به زور به سمت صومعه سرا بکشاند زیرا شهرما هیچ جذابیتی برای آنها ندارد. ما می توانیم با ساخت آب نماه و تپه های زیبای و پاکسازی ساحل رودخانه ها و فضای سبز به مسافران انگیزه ورود به صومعه سرا ایجادکنیم. نماینده جان اگر شما همت کنید ما شهر زیبای خواهیم داشت.آقای دلخوش همه ما از وضعیت نامناسب خیابانهای کم عرض و ترافیکی کلافه شدایم. سالهاست کسی به مرکز شهرصومعه سرا توجه نکرده ،بیشتر روستایان به اسم شهرخود کم تعصب شده اند، روی نام روستاهای خود بیشتر تعصب نشان میدهند زیرا مرکز شهرستان را توانمند نمی بینند. آقای دلخوش هر چه برنامه کاری مشخص کرداید برای روستاهای شهرستان صومعه سرا بود، چرا برای مناطق شهری برنامه ای مشخص نمی کنید . دراین سالها به مرکز شهرصومعه سرا بی توجه ای شده ، بخاطر همین شهروند فقط از نداشتن سرویس بهداشتی گله میکردند. احداث پارکها و مراکز ورزشگاهای وامکان تفریحی جدید یک نیاز ویک ضرورت است .

  2. ایکس باکس

    چندسال پیش وقتی دانشکده پرستاری صومعه سرا از شهرما رفت پرده ای روی درب آن نوشته بود بزودی دراین مکان دانشکده پیراپزشکی افتتاح میشود که باعث خوشحالی مردم شد درزمان آقای دلخوش بود و دیگر هیچ . . . چندسالی است درکنار فرمانداری جدید صومعه سرا تابلوی شهرک نخبگان نصب شده ولی کسی درخصوص عملکرد یا فعالیت آن نمی داند.

  3. صومعه سرایی

    نماینده محترم صومعه سرا لطفاً روی اشتراکات استانهای ساحلی تمرکز کنید مانند بحث های کشاورزی مثل تبدیل محصولات کشاورزی به محصول نهایی ، شما باید پیگیر { راآهن و بزرگراه سراسری گیلان ومازندران وگلستان شوید } لطفاً ازمشتراکات استانهای شمالی استفاده کنید

  4. پشیمون

    چقد خوب شد که دوباره برگشتید
    براتون ارزوی موفقیعت دارم

  5. چهره

    بله سالها قبل بعلت برخی کم توجه ای دانشکده پرستاری منحل شد، بر سر درب دانشکده نوشته شده بود بزودی دراین مکان دانشکده پیراپزشکی افتتاح میشود اما نشد. آری زمان صدارت حاج آقادلخوش بود. هرچند وقت تابلوی جدید نصب می شود ، که پایه دار نبود

  6. هدایت

    آقای دلخوش گفت فاز جاده فومن به ضیابر و جاده خاکیان در دست اجرا است تا مسافرها با ورود به شهرستان، مشتاق به آمدن در سطح شهر باشند.روی پل عابر چهارراه خاکیان تابلوی رفتن به رشت و تهران را بسمت فومن نشان میدهد، در حالی که ازمسیر کمربندی صومعه سرا رفتن به رشت نزدیکتر است.خوشبختان همه مسافران به سمت فومن هدایت می شوند، و کسی به کسی نیست

  7. ساختن

    چهارراه خاکیان صومعه سرا به علت موقعیت خوبی که دارد، از دو طرف به ورودی شهر منتهی میشود یکی از مهمترین منطقه شهر ازنظر جذب گردشگرو مسافرمی باشد. از طرفی به علت وجود جاده ترانزیت وعبور کامیونهای بزرگ و عبور مسافران غیر بومی و غیر آشنایی به جاده های کشاورزی گیلان یکی از محورهای بسیار خطرناک منطقه به حساب می رود.
    در واقع این چهار راه، از سمت شمال شرقی به مرکز شهرصومعه سرا ، ازشرق به کمربندی شهر و پارک کودک ابریشم،از شمال غربی به جاده ترانزیت ضیابر ، بندرانزلی ،رضوانشهر تالش ، آستارا، از جنوب شرقی به فومن و جاده سراوان و از جنوب غربی به جاده واقعه دشت – نفوت منتهی می شود .
    سالهاست که مردم شهر شاهد وعدهایی در قبال بهسازی کامل این منطقه حیاتی هستند.اما ..
    . تنها نکته مثبت ️ سالهاست که این منطقه به حال خود رهاشده است، به طوری که تمامی جدولها شکسته و جلبک زده، علفهای هرز یک متری در وسط بلوار، چراغ های کاملا خاموش و . در نوروز امسال رنگ آمیزی و بهسازی نسبی شد تا شاهد “فرار” مسافرینی که سالهای قبل چهره ورودی شهر راه به این صورت زننده می دیدند نشویم.
    امیدواریم بزودی شاهد تحقق خواسته مردم شهر در قبال این پروژه بزرگ و رونق هر چه بیشتر شهر و شهروندان باشیم.

  8. سازندگی

    چندروز قبل به شهرستان تازه تاسیس ماسال که حتی نماینده از خود ندارد رفتیم ، شاهد آن بودم که گردشگران فراوانی به شهر ماسال آمده بودند . ماسال چنان در را حال گسترش است که امکان دارد شهرستان قدیمی صومعه سرا حتی با این شهر تازه تاسیس نتواند آینده نزدیک رقابت کند. ماسال الارغمی ییلاقات فراوان و زیبا که دارد دراین شهر کوهستانی پارک ساحلی بزرگ و زیبایی ساخت شده که مسافران را مدتها در خود جای داده است * لازم بذکر است این پارک همچنان درحال گسترش است. یعنی صومعه سرا نمیتواند یک پارک ساحلی داشته باشد، ساختن تپه های زیبا خیلی دشوار نیست . تا که مردم حسرت شهرستان فومن و بندرانزلی وحال ماسال بخورند.. سالهاست هر روستای کناره مرداب یا تالاب قرار دارد را بنام روستای خود مینامد. زیرا به اسم مرکز شهرستان صومعه سرا تعصبی ندارد. در خبرهای رسمی وغیر رسمی تالاب بنام های تالاب سلکه، اسپند و تالاب سیاه درویشان، هنده خاله ، سیاه کشیم … بااین همه تفرقه چه اصراری است که نام تالاب را صومعه سرا بنامیم . با توجه به بخش عظیمی این آبراه در شهرستان صومعه سرا قرار دارد

  9. سیب

    بااحترام به عنوان یک کارشناس ارشدجغرافیا و برنامه ریزی توریسم اهل گیلان،اگر امروز تمام عوامل مختلف هزینه و فایده گردشگری ایرانی را برای مناطق شمالی به سنجیم , می بینیم که ضرر آمدن انبوه مسافران و گردشگر در چند روز فشرده بسیاری مشکلات در گیلان بوجودمی آورد . چون آلودگی چند برابری زباله, تضادهای فرهنگی, ترافیک شدید, مختل شدن زندگی روزمره کسانی که از صنعت توریسم معیشت نمیکنند , آتش سوزی مراتع وجنگلها و عدم رعایت شئونات و.. بخشی ازمسافران پولشان را در جزیره کیش، قشم و مناطق تاریخی اصفهان و باغهای شیراز یا مشهد خرج میکنند، پولشان که تمام شدمی آیند شمال ایران می گویند شمال خیلی خرج داره ، مردم گیلان و مازندران و گلستان باید بشن مهمان پذیر هزینه گرانی ترافیک و زباله عده ای گردشگر نمای بی فرهنگ را تحمل کنند.
    یک مهمان همیشه نگاهی بالا به پایین به میزبان شمالی داره که این مورد هم نزاع های اینگونه رو چندبرابر میکنه.

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق است به آژانس خبری صومعه سرا
ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی